2010. december 26., vasárnap

♫Teás zenék

Megadunk pár teás számot, amire kicserélheted  a TEA-VEKKER alapértelmezett teáskanna füttyét.

Tea for the Tillerman  (Cat Stevens) meghallgatom
Bring tea for the Tillerman
Steak for the sun
Wine for the women who made the rain come
Seagulls sing your hearts away
'Cause while the sinners sin, the children play...

Harlem Tea Party (Földvári Gergely Trió) meghallgatom

Java jive  (Ink Spots)  meghallgatom 
I love coffee, I love tea
I love the java jive and it loves me
Coffee and tea and the jivinU and me
A cup, a cup, a cup, a cup, a cup!...

Tea for two  (Pierre-Yves Plat) meghallgatom
Just tea for two
And two for tea
Just me for you
And you for me alone….

Tea  (KFT) meghallgatom  
A tea jó dolog,
szépen párolog,
és illatos az illata…
.
Csinálj teát (Kispál és a Borz) meghallgatom
Csinálj teát ne húzz bugyit
Jövünk haza, megindul itt
Minden feléd, ha megérzik…

English Tea (Paul McCartney) meghallgatom
Would you care to sit with me
For a cup of English tea
Very twee, very me
Any sunny morning…

The Samovars (Soviet Union's Red Army Choir) meghallgatom 
Oi, goriach v tebe kipiatochek,
Samovar-samopal, druzhochek!
Pyshut zharom nebyvalym
Samovary-samopaly,
Vot tak samovary!

When I take my sugar to tea (Nat King Cole Trio) meghallgatom 
When I take my sugar to tea, all the boys are jealous of me,
'Cause I never take her where the gang goes,
When I take my sugar to tea.


Ha új teás zenét szeretnél felrakatni az oldalra, küldd el a javaslatodat!
Előre is köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése